photoboothen

Her kan du finde info

Om Photo Booth

På denne side har vi samlet alt need to know, men også nice to know når du overvejer at booke en Photo Booth til dit arrangement. 

Info om Photo Booth.

På denne side har vi lavet en oversigt over de spørgsmål vi hyppigst får fra vores kunder.

Har du spørgsmål som ikke er besvaret i denne f.a.q. er du meget velkommen til at kontakte os. 

Tlf: 93 93 75 75

kontakt@photoboothen.dk

F.A.Q. om vores Photo Booth

Se vores listepriser i vores menu, under priser. Men ikke et event er ens og derfor kommer prisen an på flere ting, såsom hvor i landet, samt antal gæster og om der skal tilpasses noget særligt efter dette. Vi henvender os både til små private fester og helt op til store events på mange hundrede mennesker. Kontakt os for et uforpligtende tilbud hvis det ligger udenfor vores standardpakker.

Vi oplever en stor efterspørgsel på vores forskellige Photo Booth udlejning. Derfor er det en god ide at booke jeres Photo Booth så tidligt som muligt.

Det er meget afhængigt af hvilken løsning som I ønsker at booke. Dog vil vi som standard anbefale minimum 2,5 x 2,5 meter, hvis her er tale om et standard setup med en Photo Booth og en baggrund.

Når vi anvender green screen, er det op til arrangøren hvad der skal vises i stedet for den grønne skærm som baggrund. Vi kan f.eks sætte 20 flotte baggrunde i rotation som skifter ved hvert billede taget. Vi kan også indsætte virksomheds reklame eller andet. Kontakt os for at høre nærmere.

Der er mulighed for at leje luksus rekvisitter såsom hatte, parykker og statement skilte.

Photoboothen tager typisk 1 - 3 billeder i hver fotosession. Det er helt op til hvad der aftales inden eventet.

Det er tilladt at tage lige så mange fotossessions man vil.

Det består af en rund platform, hvor der kan være op til 4-5 personer på samme tid og et videokamera spinder rundt om platformen og skaber en sjov musikvideo. Der er b.la. lyseffekter med i løsningen som sørger for at skabe en fest. Videoklippet kan derefter hentes ned på din telefon ved at skanne en QR kode.

Efter hver fotosession kan man selv vælge om billeder ønskes printet og- eller downloadet til jeres telefoner via en QR kode.

Gæsterne kan med det samme hente billederne på deres mobiltelefon via en QR kode og dele billederne med deres venner.

Der er mulighed for at få designet jeres printskabelon som gør det mere personligt, unikt eller i brug som markedsføring. Det kunne f.eks. være jeres logo mv. I prisen er inkluderet jeres eget layout hvis det ønskes.

Efter hver fotosession, vil gæsterne kunne hente deres egne billeder online. Som standard er galleriet hvor alle billeder kan ses, ikke tilgængelig for alle. Den ansvarlige for eventet, vil få tilsendt alle billederne dagen efter eventet. Allerede dagen efter festen, vil I kunne downloade alle billederne.

Photo Boothen er forsikret mod skader der skulle ske på personer eller materiel i forbindelse med brug af Photo Boothen. Alt udstyret er desuden af høj professionel kvalitet, og godkendt til brug ved messer og store arrangementer.  Dog ved misbrug, tyveri eller hærværk, er det kundens egen forsikring som dækker for skader.

Ja, naturligvis! Vi kan tilbyde løsningen som en "white label" som betyder at vi repræsenterer os som jeres eventbureau hvis I ønsker dette.

Ved endelig booking tilsendes kontrakt hvori aftaler og betingelser for eventet vil være angivet. 

Ja, det er muligt at samarbejde med os som virksomhed. Det kunne være I er et hotel, eventbureau, DJ eller andet.

Vi samarbejder b.la. med: DJ Nicolaj Strand - Comwell Hotels - Scandic Hotels